last saturdaynight

weheartit.com
Hallelåsan! :) igår var en helt suverän kväll. Först hade vi lite gäster; mormor, morfar, kusin + hennes föräldrar och familjen och Alex såklart som käkade tacos och tårta här :) goooott!
När klockan blev lite över nio kom Connie hit och fick sig en bit tårta hon med:) fick jättefin present av henne, örhängen och en blingig ring :) hon vet hur mycket jag älskar bling bling! Sen begav vi oss ut på gatan för att möta upp mina kära grannar; Sara, Lina och Anton var självklart också med, och Linas dejt, Paul :) kuligt! :)
Självklart fick jag present även av dem :) funny story faktiskt, för ca 4-5 månader sen var jag med Sara & Lina på Nova lund, jag och Sara kollade på smycken inne på topshop och jag hittade ett jag tyckte var jättefint, stod och velade länge eftersom det var så fint men samtidigt ganska så dyrt. Det blev inget köp då och igår fick jag veta att Sara skickat iväg Lina när jag och Sara var på bikbok för att köpa det halsbandet till mig. Så sööööta! :) Så mitt superfina halsband fick jag :) och ett jättefint kort som de sett och tänkt på min blogg ^^ och en fin höstbukett!
Jag sprang hem och lämnade buketten och därefter gick vi till Masseck och festade loss :) allsång och grejer. Så himla skoj! Kändes som att alla hade skitkul! Vid tolv gick vi mot stan och var framme på Donna gina lagom till kvart i ett (de stänger ett).
Connie bjöd mig på en vodka lime som vi fick hinka i oss då vi hade ca fem min på oss att tömma glasen, haha. Men goood var den! <3
Därefter blev vi hungriga och gick till den givna; Rayans, köpte kebab och käkade :) Jag och Alex delade en rulle, fullt tillräckligt!
Och slutligen gick vi hemåt igen, mot Masseck och efterfest!
Heeeelnöjd är jag med kvällen! tack även till Alex & Jessica för choklad och jättesött kort :) SÅ SÖTA VÄNNER HAR JAG!
PUSS & KRAM. (bilder från kvällen kommer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0