Lördag 15/10




Hej på er!
Igår var vi ute och åt god middag på Athena, kycklingfilé för min del och fläskfilé för Alex :) gott! Jag fick även jättefina rosor när Alex kom hem från skolan :) tack! :) <3


Idag har Alex varit och pluggat med några från sin klass, de har tenta snart! Lite tråkigt men jag har sysselsatt mig på bästa vis :) åkt till Hageby center såklart! :) Köpte inget särskilt, men det kan faktiskt vara kul att gå runt och titta lite också, få inspiration :)

Maui ligger på sin favoritplats och vilar just nu: på skrivbordet ovanpå gardinen vid fönstret :) hon måste ju ha koll på vad jag gör! :)


Ikväll ska vi förmodligen till gymmet, ganska sent, de har ju öppet dygnet runt så vi får se när vi orkar gå dit ^^ Alex skulle komma hem runt sextiden trodde han och därefter ska vi äta kyckling till middag med ris tänkte jag och sen ska vi käka lite snask: godis, läsk och chips. Vi köpte hem tidigare i veckan för att ha det igår men sen somnade vi båda igår så det blev inget av det, hehe.


Imorgon ska Alex också plugga och då ska jag gå upp tidigt och gå till gymmet igen :) det är så kul!


Nej, nu ska jag käka nåt litet till lunch, börjar bli lite hungrig faktiskt! :) Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0