Måndag


Maui's present från Alexs föräldrar: ett stort och fint klösträd och hon älskar det! :)






Hellosan!
:) Idag vaknade jag sent, så sent som tolv, länge sen jag sov såååå länge! ^^
Klockan två hade jag och mormor bokat in ett besök på ICA och så blev det:) provsmakade sweetie som mer var suris haha, besk och sur som tusan och ja, vi handlade där- mer än så hände inte i butiken.
Körde hem mormor, pratade lite med morfar och lämnade av deras varor och nu är jag precis hemkommen :)
Imorgon ska jag jobba 14-21.15, onsdag ska vi åka till Malmö; jag, Alex, Evelina och hennes vän. På torsdag fyller jag 21 och samma kväll åker Alex tillbaka till Norrköping :(
På fredag är jag ledig och då ska vi åka till Ullared, yeeeeej, jag, syster, hennes kompis och eventuellt någon mer :) Ska bli superkul, köpa julklappar och grejer! :)
Nu ska jag städa på rummet och skriva inköpslista :) för övrigt har jag inte så mycket mer än så planerat idag!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0