parfymtips

Ett hett tips till er läsare: om ni ska shoppa parfym och hud/hårvård på nätet, nordicfeel.se, det är en toppensida! Jag har aldrig riktigt tagit mig tid att gå in och kika där men så var jag på jakt efter en parfym som utgått ur sortimentet i de fysiska butikerna och till min stora lycka hittade jag den på nordicfeel till ett toppenpris dessutom.
Jag kollade sedan en annan parfym (Guess Seductive) som jag ska önska mig i födelsedagspresent och på eleven.se kostade 50 ml av denna doft 445 kr, sedan jämförde jag med nordic feel och gissa vad jag hittade? Samma doft fast i en flaska med 75 ml för ..... wait for it........ 329 kr (!) Snacka om skillnad.
Obs! jag är inte sponsrad av nordic feel på något vis, men jag framhäver gärna bra sidor till er läsare :) kan man få en och samma produkt till ett rejält reducerat pris så känns det onödigt att handla grejerna någon annanstans där det är dyrare.
BTW, de har fri frakt på nordic feel just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0