Söndagkväll


Jag & Maui

En ganska lyckad knut :)



knuten :)



Jag ikväll :)







Hallojsan!
Sitter fortfarande ensam i lägenheten men har fått en hel del gjort! För det första har jag ju faktiskt bloggat en hel del idag, yeeeej for me!
Jag har diskat, eftersom vi inte orkade göra det igårkväll. Jag har gymmat imorse och tänkte gå upp tidigt imorgonbitti när Alex ska till skolan och göra det igen :) bäst att hålla igång nu när man väl kommit igång!


Jag har packat ner en hel del av våra grejer i bananlådor då målaren ringde Alex i veckan och sa att de kommer och målar på onsdag- de skulle ju fixa det när vi flyttade in eller ja, det skulle ju vara fixat när vi flyttade in men när vi kom hit upp fanns det fullt av hål i väggarna, ful färg på ena väggen och ja, det såg allmänt knarkarkvart ut! Men nu kommer de i alla fall och målar, äntligen, så vi kan få upp våra hyllor på väggarna och kanske sätta upp en och annan tavla eller något. Äntligen kommer det kännas som att vi verkligen bor här!

Jag har även duschat, tagit mig tid och satt upp håret fint i min hårdonut :) bäddat sängen har jag gjort, sökt flera jobb, kollat på AWKWARD på MTV - ett av mina favvoprogram och ja, det var nog det jag hunnit med! :) inte illa pinkat en söndag som denna kan jag tycka! :)

På tisdagkväll kommer några killar från Alex klass och hjälper oss att flytta ihop alla möbler till mitten av rummet så att målarna kan komma till och hinna göra klart på en dag! :) Snällt av dem! :)


Nu får jag väl ta och hitta på något annat, se klart AWKWARD, fast det är strax slut :( och vänta på att Alex ska komma hem, han skrev för en stund sen att han skulle skynda sig men inte visste hur lång tid det skulle ta. Men han måste ju göra detta så att han klarar tentan :) det har jag full förståelse för! :)


Puss & Kram på er & en fortsatt trevlig söndag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0