Spring 2012 rtw

Kikade in på style.com och kollade in lite catwalkbilder, spring 2012 rtw, nedan kommer några fina vårfavoriter. Måste säga att Acne gjorde mig besviken, så tråkiga, manliga kläder.
 Alexander Wangs kollektion var väldigt sportig och vissa av plaggen häftiga och funktionella kändes det som MEN, jag att alla modellerna har blött hår - eller är stajlade så att håret ser blött ut åtminstone - är ingen hit, jättefult, ser slarvigt ut, big no no!
Balenciagas kollektion var cool, knäppa former och färgglatt. Kul! :) ovanligt.

Något som syns väldigt mycket från de olika modehusen är ljust jeans, både på byxor, västar, skjortor, etc. Kan vara snyggt men får lätt en outfit att se väldigt avskalad och lite för mycket vardag för min smak. Balmain kändes inte alls så rough som det brukar göra och det gjorde mig faktiskt besviken men sen å andra sidan är det också vår-kollektionerna och de är ju alltid så mycket ljusare och lättare än höst/vinterkollektionerna.



10 Crosby Derek Lam, spring 2012 rtw



3.1 Phillip Lim, spring 2012 rtw



Alexander Wang, spring 2012 rtw



Balenciaga, spring 2012 rtw



Alla bilder style.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0