Tisdag? Onsdag?

Hej på er! Jag är helt förvirrad på dagarna här idag kan jag säga. Innan imorse trodde jag det var onsdag så att det med andra ord skulle vara torsdag imorgon men det är ju faktiskt bara tisdag idag, knäppt. Jag har i alla fall gått upp ganska tidigt idag och hämtat morfar vid halv tio :)

Därefter hälsade jag lite snabbt på mormor när jag lämnade av morfar hemma hos dem igen :) och sen åkte jag till sopsorteringscentralen eller vad man kallar det och slängde plast, papper, tidningar och metall :) redigt!
Idag hoppas jag på att mitt paket/brev från nordicfeel kommer :) när jag sökte på kollinumret på posten.se så stod det leverans tidigast 4/10 vilket är idag, men brevbäraren har ju inte varit här än så vi får se! I annat fall om brevet är för stort så skickas det till Kvantum så får jag hämta ut det där, men håller tummarna för att det blir idag i alla fall! :) Älskar att få paket, oavsett om det är jag själv som beställt det, haha.
Annars ska jag väl inte göra så mycket mer idag, ska nog ta mig en tupplur lite senare eftersom jag lade mig rättså sent inatt och gick upp tidigt :) och så ska jag ringa veterinären och boka en tid för vaccinering så att Maui inte får några sjukdomar!
Jepp, det var nog allt. Ha det fiint! HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0