Tisdaug

Godkväll på er! :) Idag började min dag med att jag gick upp - logiskt va! - sen käkade jag en risifrutti blåbär, duschade, klädde på mig, tog på mig ytterkläder och gick ut mot Alex skola vid halv två tiden. Vid två mötte Alex mig utanför Campus och därefter gick vi mot stan.


Först gick vi till gymmet för att köpa ett gymkort till mig, fitness 24/seven har precis öppnat här i Norrköping för någon vecka sen så de har riktigt bra öppningserbjudanden - de första 200 korten sålde de för 995 spänn - för ett år alltså och 200 - till typ 500 eller vad det var säljer de för 1495 kr och de hade fortfarande kvar kort för 1495 kr så jag sa det till tjejen i receptionen och fick fylla i ett papper med personuppgifter och så, som man brukar göra när man börjar på ett nytt gym, MEN - vad händer? Deras dator har hängt upp sig så kvinnan bakom disken frågar om vi kan komma tillbaka..

Vi går en runda på stan, kollar efter ny jacka till Alex och köper hårfärg till mig + mat på ICA, sen går vi tillbaka och vad möts vi av? Datorn fungerar fortfarande inte.... så jääääääkla typiskt! SÅ jag fick aldrïg något gymkort idag :/ ska gå dit imorgon igen och hoppas hoppas hoppas på att de fixat datorn!


Sen gick vi i alla fall hem och lagade lunch - köttbullar och lite pasta, till middag har vi käkat en pastagratäng med pennepasta i botten och bolognese ovanpå och allra överst lite ost, enkelt och ganska gott!



Jag har också sett desperate housewives och ja, sen har jag nog inte gjort så mycket mer faktiskt!



Imorgon ska jag åka till veterinären och vaccinera Maui! Undrar hur det ska gå, hon är ju inget stort fan av buren direkt. Så fort man sätter in henne börjar hon jama i princip. Kul att ta med henne i buren på spårvagnen och alla sitter och glor på en för att katten sitter och piper. Men det är inte så jättelång bit att åka tror jag! HOPPAS JAG!

Nu har jag kollat upp hur man tar spårvagn/buss dit också så nu känns det som jag har full koll! Puh :) slipper man tänka på det!



Nej nu har jag skrivit hur mycket som helst och har inte mycket mer att tillägga :) Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0