ett litet inlägg från en liten tjaj

TJENENIXEN PÅ ER! Idag har jag ändå gjort ganska mycket även fast det känns som att denna dag varit längre än en evighet, jag vill bara lägga mig så det kan bli ny dag nu för trots att jag hunnit med en massa grejer idag så har jag ändå varit djävulskt uttråkad, konstigt! Jag känner inte ens för att kolla på idol ikväll och då är det något skumt på gång alltså.
Jag har i alla fall:
1. kört till Skurup (landäng) och köpt nya kängor, jodpurs eller vad det heter, mycket fina sådana. Visar bild vid tillfälle (ni får föreställa er hur fina de är i era huven så länge!)
2. Hämtat ut ett paket från nelly
3. Varit och handlat på ICA, stod en tjej där och delade ut gratisprover whiskas, tror ni hon frågar om jag vill ha när jag går förbi? Neeeej. Så jag ställer mig vid katthyllan och läser på lite olika produkter för att hon ska förstå att jag också vill ha gratisprover. Tror ni jag får några gratisprover när jag går förbi? Neeeej :( Jag blev faktiskt ledsen att hon inte frågade mig. Jag ska väl inte behöva gå fram och tigga till mig grejer som de faktiskt ska dela ut och erbjuda till kunderna som går förbi!? Nej, säger jag bara. Så jag fick vara utan :(
4. Hälsat på hos mormor och morfar och gett dem varsin present i form utav varsitt rosa bandet, japp! Så snäll är jag :)
5. Varit ute på landet vid löderup och köpt pumpor från en gård.
6. Haft på mig solbrillor och njutit lite av solskenet även om jag och solen inte direkt är bästa vänner.
hmmm, ja det var nog allt! Jag har även sett en bra film med Kirsten Dunst, som hette Crazy Beautiful, mycket sorglig film och sen har jag ätit kött och potatisgratäng till middag. Snart ska jag köra min lillasyster till ett födelsedagskalas ude på lannet till non tjaj som fyller år.
För övrigt har jag inte mycket att förtälja så jag säger väl tack och adjö för nu. Hoppas ni kommer tillbaka hit och läser om mitt lilla liv nån gång! Puss & Kram, trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0