Friday, lovely friday :)

Goder dag på er!


Fredag är det idag, trevligt, trevligt! Men min förkylning tycks inte försvinna, varje morgon när jag vaknar känns det som att jag är tillbaka på ruta ett av förkylningen igen! Har haft jättesvårt att sova även inatt och det är så himla jobbigt när man är så trött och har sådan äcklig rethosta!

Försvinner den inte snart så får jag nog faktiskt gå till doktorn och kolla upp det, eventuellt göra ett pricktest och se så jag inte är allergisk mot katten, men det tror jag inte, har aldrig någonsin varit allergisk mot något djur tidigare i mitt liv. Men detta får tiden utvisa, jag borde nog ialla fall kolla upp det om det inte går över till nästa vecka!

Just nu kollar jag på sjunde himlen och har precis varit i duschen, vid tolv-ett tiden ska jag ju ut på en runda i stan med Alex :) Ska bli trevligt, det är så soligt och fint höstväder ute idag här i Norrköping :)


Ikväll ska vi inte göra något särskilt, bara ta det lugnt och samma sak imorgon.


See you later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0