I miss Norrköping

weheartit.com
Jag saknar Norrköping :( eller rättare sagt de två varelserna som finns i Norrköping, nämligen Alex och Maui!
Idag har jag jobbat mellan 10 och 13, sen har jag sovit, eftersom jag mått sämre idag igen. Jag förstår inte hur en förkylning kan dra ut på det så här långt!? Jag har varit förkyld i typ tre veckor nu, jag har jätteont i vänster sida av halsen, en liten del på vänster sida alltså, gör ont att svälja :/ hostan är bättre och har nästan försvunnit vilket är skönt!
Har inga direkta planer för resten av veckan, bara ta det lugnt.
När jag åker upp till Norrköping igen ska jag skaffa mig ett gymkort på fitness24seven, som öppnade i denna veckan däruppe. Retar mig bara så himla mycket på att jag inte bestämde mig för att skaffa kort där tidigare för de hade öppningserbjudande som bestod av att de sålde ut de 200 första korten till 995 kr för ett år (!) vilket är skitbilligt! Irriterande, nu får jag betala ca femhundra mer för ett år, vilket inte är jättemycket det heller men ändå. Jag ska i vilket fall som helst skaffa ett gymkort, jag får skylla mig själv att jag inte kunde tänka ut denna idén tidigare, men men. Nu ska jag bli fit :)
Och nu ska jag inte sitta vid datorn mer, kramiiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0