söndag

Usch vad jag hatar hosta! Jag har nog aldrig någonsin haft sån här hemsk hosta, åtminstone inte i såhär många dagar. Jag har inte kunnat sova ordentligt på snart en vecka, kanske 4 timmar per natt, sen vaknar jag och hostar och hostar och hostar, nästan så jag spyr. Det är fruktansvärt jobbigt och ingen hostmedicin hjälper heller.


Nu har jag verkligen fått nog så imorgon tänker jag ringa vårdcentralen här i Norrköping och försöka få en tid ganska omgående och hoppas på att de kan skriva ut någon bra hostmedicin så jag kan slippa det här skitet. Alex kan ju inte heller sova så som jag hostar om nätterna och inte katten heller :(.


För övrigt mår katten bra och allt annat flyter på som vanligt. Igår var vi och handlade och sen åt vi spagetti carbonara till middag. Mer än så hände inte igår :P

Idag städar vi och tvättar lite.


PUSS & KRAM!

(HEJ och kramar till hela familjen och släkten nere i Skåne som läser! <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0