Torsdag 15.53




Goddagens
. Idag mår jag halvkasst precis som igår, kände igårkväll att det började kännas bättre men tji fick jag, vaknade helt jäkla igentäppt och hes.. Kul! Nu vill jag bli av med den här himla förkylningen, såååå jobbigt!

Vad har jag gjort idag då? Nja, inte mycket. Suttit inne och tittat på tv första delen av dagen. Nu framåt eftermiddagen har jag städat lite här, tänkte dammsuga också men det kanske får vänta tills imorgon..

Vad har mer hänt!? Jo, katten skrämde halvt slag på mig innan (jag skojar inte!) då hon stirrade på mig med världens obehagligaste blick och sedan väldigt, väldigt sakta kom emot mig på ett onaturligt sätt för att sedan bita mig (nafsa mer, men ändå) i handen. Så efter det var jag lite rädd och vågade inte gå nära henne. Nu verkar hon normal igen och jag hoppas att detta var en engångsföreteelse, har aldrig varit med om en katt som betett sig på det viset!

Nu har hon fått syn på fläkten som jag satte igång för en stund sen, och nu sitter hon helt i trans och kollar på den och förundras över hur pappret på bordet rör sig "av sig själv". Haha.

Alex har inte kommit hem än, han sitter kvar i skolan med sina kompisar och pluggar matte. Sen kommer han hem och då ska vi äta lasagne till middag och sen ska han ut igen med några killar från klassen och se nån match på o'learys.

Imorgon ska jag och Alex förmodligen ut på en runda på stan, kika runt och kanske ta en fika eller något :) Han är ledig imorgon nämligen!

Nu tänkte jag kika runt lite på internet och se vad jag eventuellt skall inhandla på vår shoppingrunda nästa helg! :) Kanske kopierar in lite bilder här sen så ni också kan ta del av några snygga plagg :)


PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fin du är i ditt röda hår :) <3

2011-09-15 @ 18:43:28
URL: http://lisasahlgrenfromell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0