friday the 13th



Usch denna dag
är inte min favorit alls, inget särskilt har hänt men bara tanken på att det är fredag den trettonde gives me the creeps :O
Idag har jag skjutsat morfar, kört syster till skolan, målat på min senaste tavla (som är klar om typ en timme), handlat och äntligen kommit till skott och bokat tid för en ansiktsbehandling - fick ju presentkort i julklapp men så har jag liksom glömt bort det och skjutit på det. Nu har jag bokat, på måndag ska jag dit och eftersom jag bokat innan den 30 april så får man färgning av bryn och fransar på köpet :) schysst som tusan :)
Vad händer annars idag då? Njae, inte så värst mycket. Min mor fyller som sagt år imorgon så vi ska fira henne ikväll :) Annars har jag nog inget särskilt bestämt, ska nog ta mig en tupplur snart - har ju varit uppe riktigt tidigt idag så känner att jag har lite sömn och energibrist!
Sååå, har ni haft någon otur idag? Eller kanske extramycket tur? :P
See you later aligator :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0