host, host, host, host, host, host, host, host, host, host, host, host, host, host




Goddag,
eller egentligen inte alls särskilt god dag, då min allergi/förkylning (- ja vad det nu är för något jag lyckats dra på mig) blivit värre och nu ligger jag helt utslagen på sängen.

Skrev igår att jag skulle jobba, så blir det inte, som ni kanske förstår, Syrran har jour så hon får rycka in för mig.. känns taskigt men jag har verkligen gjort allt för att jag skulle må bättre och kunna jobba men mitt huvud känns som om det väger femhundra ton typ :/ o känner mig svimfärdig när jag reser mig så det är nog faktiskt ingen bra idé att gå till jobb då.
Tänkte mest kika in här och berätta för er som läser hur läget ligger till.. har gjort några tidsinställda inlägg tidigare som kommer upp idag, så ni får lite att läsa och titta på i alla fall. Jag förmodar att jag inte kommer skriva några fler inlägg än detta idag (förutom de tidsinställda då men de är ju redan klara).
Önskar alla mina läsare en glad påsk och trevlig helg :) hoppas ni sluppit ifrån förkylningar/allergier - det är något riktigt skit.
Puss & Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0