I Heard you are a wild one




Hej.
Dagen har bestått till stor del utav jobb, kvällen har bestått till stor del utav umgänge av bästa sort - med mina tvillingar & Anton :) big brother och mys är vad kvällen bestått av.
Då är det snart påsk då. Känner faktiskt inget särskilt inför det... påsk för mig betyder inte mycket kan jag ärligt säga. Känns bara som ett gäng onödiga dagar - röda dagar flera av dem dessutom och vem gillar röda dagar? Jag är ändå aldrig ledig på röda dagar som alla kommunanställda typ :P vi i butik får slita ändå, hehe.
Vad tycker ni om påsk? Är det en särskild högtid för er eller nothing special som för mig?
Imorgon tänkte jag försöka gå upp lite tidigare än vanligt och sticka ut på en joggingrunda, hur det kommer gå återstår att se, haha. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag sova över tiden och sen vakna helt stressad eftersom jag ska till jobbet kl. 14. Haha. Men NEJ, imorgon slår jag näven i bordet och slår slag i saken.
Mitt dietande går bara bra, invägning imorgon :) vi får la se om jag tappat något mer, hoppas, hoppas, hoppas på det.
Fick hem mitt paket från nelly idag, VÄRLDENS finaste klänning är numera min - till systers student, åh så fint! Ni ska få se den om min mobil och dator-överföring inte klyddar. Det är iaf en svart långklänning i något skirt, fint tyg, med röd-rosa blommor på. Fkin fab!
Fick även mitt paket från yves rocher med body lotion, parfym och lite annat smått och gott. Älskar paket. Även om man får betala för dem själv, höhö.
Why don't you get it? - I miss you so much...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0