I would lie and say that you're not on my mind...

Hej på er, bilden är från tidigare i veckan, orkade inte ta någon ny då jag förmodligen ser ut som ett snorigt monster i detta nu. Jag tror bestämt att jag lyckats bli allergisk efter att ha sluppit ifrån pollenallergi i över 21 år så kände allergin att det var dags att göra entré i min näsa och kropp... How fun :D not.
Idag är det skärtorsdag och jag har jobbat mellan 7 och 14, jobbigt med min näsa som ständigt kittlar och rinner, ni vet hur det kittlar till i näsan på ett lite obehagligt vis precis innan man nyser... så känns det i min näsa typ hela tiden. Usch. Jag klarade mig igenom dagen i alla fall och JAG TÄNKER INTE BLI SJUK! Så nu är det allergimedicin som gäller för min del, stora delar av min familj är ju allergiska mot pollen och annat sånt skit så vi är välpreparerade! :)
Om en stund blir det en liten runda till stan med josse, ska köpa en flaska vin och ett fint, ljust nagellack - om jag hittar ett i rätt färg det vill säga.
Imorgon är det långfredag och jag har jour på jobbet, dvs de kan ringa mig om någon blir sjuk/om det behövs extra folk. På lördag är det påskafton och vi ska ha lite firande här hemma, med mormor, morfar, morbror, moster och kusin :)
Nästa vecka blir en spännande vecka, hoppas på att det blir en vecka att minnas.
Nu ska jag göra mig klar inför stan :) Puss & Kram och glad påsk såklart :) Kommer nog skriva mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0