maybe, you're gonna be the one that saves me



Hej.
Fredag och fridag. Kan man säga. Jour på jobbet, än har ingen ringt mig så förmodligen blir jag inte inringd heller.
Har varit på konstrunda i staden idag, Carolina Gynning ställde ut på saltsjöbaden :). Fina tavlor, ganska likt min egen konst! Gynning var såklart på plats också, det måste ju konstnären vara ;D
Mitt mål för nästa år är att ställa ut mina tavlor och bilder till påskhelgen :) vi får se hur det går med den planen, måste hitta ett ställe att ställa ut på också :) ni ska få se lite smakprov på min konst en dag, när jag väl kommer till skott med det.
Igår när jag körde hem från stan hörde jag hur det smällde till på vindrutan och jahapp, KUL! Ett jävla stenskott. Man blir så jäkla ledsen när sånt händer. Jag körde morfars bil och jag pratade precis med honom i telefon och han tyckte att det var ingenting i jämförelse med vad det lät som när vi sa att det blivit ett stenskott :P märket är väl 1 cm ungefär men ändå, för mig var det nästintill världens undergång.. nu känns det lite bättre dock men där har ni svaret på varför jag inte skrev något mer igår. Kände mig helt nere sen resten av kvällen.
Tänkte städa upp lite här nu, ikväll kommer förmodligen Josse hit :) jag tänkte även börja skissa på en ny bild :) får se om det blir något fint av det :)

How the hell we wind up like this? Why weren't we able to see the signs that we missed?
Try and turn the tables? I wish you'd unclench your fists and unpack your suitcase.. lately there's been too much of this but don't think it's too late.
Nothings wrong just as long as you know that someday I will, someday, somehow I'm gonna make it alright..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0