monday, monday




Hej på er.
Började min dag hemskt bra.. gick upp vid strax innan nio och hoppade i duschen :) sen körde jag ner till stan och vackra hudvård & design och fick en 60 minuters ansiktsbehandling, skithärligt! Jag fick presentkort på en ansiktsbehandling där i julklapp av mina föräldrar så det var alldeles perfekt, slapp betala nånting plus att jag fick ett extra erbjudande i och med att jag bokade innan den 30 april så fick jag frans & ögonbrynsfärgning på köpet :)
Det som ingick i behandlingen var: klassisk ansiktsbehandling, aromavälkomnande, hårbottenmassage, varma handdukar, rengöring, peeling, ånga, portömning, formning av bryn, serum, ansiktsmassage, nackmassage med varma lavastenar, ansiktsmask, läppmask, ögoncreme, avslutande creme samt mineralfoundation.

Portömningen var något smärtsam då det känns som att man trycker ut typ hundra finnar efter varandra, men man får bita ihop och tänka att det blir fint och bra i slutänden. Jag vaxade även ögonbrynen och det var till viss del smärtsamt det med, men inte så farligt, det går så fort så man hinner knappt tänka på det innan det är över.

Nu håller jag på med städning av rummet, ska träffa Josse senare idag och det är nog i stort sett vad som händer idag. Imorgon jobbar jag lääääääääääääääänge 8-19, kanske ska ta mig en tupplur nu? Har sovit halvdåligt så jag känner mig trött och ska man orka med hela morgondagen och ja, kvällen ikväll dessutom så krävs det nog lite sömn.. får se om jag orkar, haha.


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0