Påskaftonsafton




Hellu,
då var snart denna kväll till enda. Det ska bli så himla skönt att bara crasha i sängen, kommer förmodligen somna som en stock direkt.. Känner mig fortfarande helt trött och öm i hela kroppen, varm bakom ögonen och ja, allmänt dålig :/

Imorgon är det ju som sagt tänkt att vi ska iväg på en liten aktivitet hela familjen + några vänner till mina föräldrar men så som jag mår nu så lär det inte bli mycket av det för min del i alla fall :/ får hoppas på att det känns bättre imorgon, vi skulle tydligen inte iväg förrän vid halv tre så jag hinner sova lite längre och vila ut så jag kanske kan må bättre till eftermiddagen. Vi får allt ta och se hur det blir.
Känner ni er också lite deppiga när ni är sjuka? Jag brukar alltid få en släng av deppighet när jag blir sjuk där jag känner mig extremt ledsen, ensam och allmänt ynklig. Tycker inte om den känslan, men den brukar gå över när man tillfrisknar som tur är.
Funderar just nu på om jag ska sätta igång en film och bara ligga och slö-kolla tills jag slocknar men frågan är om det är lönt!? Jag lär nog ändå inte hinna se mer än fem minuter av filmen innan jag somnar. Äh. Får se. Orkar inte ens tänka på det... :S orkar inte tänka på någonting alls, usch vad negativt allting kändes nu, JAG känner mig negativ.
Nej nu slutar jag skriva för annars blir detta inlägget ett enda långt depp-inlägg och det var ju inte alls meningen.
Krya på mig och hoppas på att jag mår bättre imorgon och är lite mer positiv, haha.
Puss & Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0