sunday-monday or monday-sunday




Ja, kalla det vad ni vill.
Det är måndag idag fast söndag, ja ni vet, röd dag, Annandag påsk.. något särskilt som händer idag? Nja, inte direkt. Jesus återuppstod ju på påskdagen och tydligen är annandag påsk ännu en dag att fira hans återuppståndelse och möte med folket (läste jag nyss på wikipedia, mehehehe).
Dagen har än så länge inte varit så händelserik då jag sovit större delen av den ännu så länge, hehe. Käkade nyss lite "frukost", kände inte för frukost egentligen så jag plockade fram en liten kycklingfilé från frysen och stekte upp :) till det hade jag lite creme fraichesås, perfekt lchf mat :)
Tänkte se om jag kanske kan baka ett lchf-bröd senare idag, fick tips på ett gott bröd som vi lchf:are kan äta, av en kollega :) värt ett försök, definitivt!
Sen blir det väl till att städa lite här idag, måla lite på en ny tavla kanske .. om inspirationen finnes och tiden såklart. Troligtvis blir det en liten träff med Connie ikväll :) längesen sist nu :(
Igårkväll kom Josse hit och vi lagade lite middag, tittade på bb och efter det såg vi filmen "27 dresses" som jag har på dvd härhemma passande nog :) mysig film!
Det var nog i stort sett vad som händer idag :) Imorgon väntar jobb 14-21.15 och sen är jag ledig onsdag, torsdag och fredag :) rätt gytt ändå att vara ledig flera dagar på rad! :)
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0