thursday

Hejhopp. Igår gjorde jag en massa grejer; körde morfar, umgicks med Connie och på kvällen träffade jag Alex :) tog en promenad, käkade på kinarestaurangen och körde runt lite :) sammanfattningsvis en trevlig kväll och i allmänhet en mycket bra dag :)
Idag har jag skjutsat morfar igen och jag ska göra det imorgon också :) ska jobba idag dessutom 15-18 och sen träffa Connie troligtvis ikväll :)
Imorgon är det fredag den trettonde, babababaaaaam... vad kommer hända!? Mitt tips till er är: gör inga livsavgörande val eller så imorgon för då kommer det gå åt h*lvete, mehe. Jag tror ju lite på sånt skrock, vet inte hur det är med er? Tror ni på att man har extra otur fredag den trettonde? Får sju års otur om man krossar en spegel eller går under en stege? Lägger ni nycklar på bordet? Går på A-brunnar?
Vi ska i alla fall fira min mamma imorgonkväll också eftersom hon fyller år på lördag - den fjortonde :) tack o lov för det, synd om de som fyller år den trettonde, haha.
Helgen bjussar på massa jobb, 14-21.15 både lördag och söndag :) cashmooooney ;D kommer ju få massor av OB-tillägg :D
Nu ska jag kolla rean på H&M's hemsida :) Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0