you're the only one who knows exactly what I mean




Godkväll på er,
mot alla odds, nej men, hehe, så vände denna dagen och blev riktigt bra faktiskt :) Josse var här precis och vi har mest suttit och snackat, kollat big brother och tagit oss en liten promenix :) najsigt.
Nu sitter jag och lyssnar på allt mellan backstreet boys, eric saade och foo fighters, härlig blandning, hahaha.
Imorgon blir det jobb, 14-18 och därefter påskmiddag här hemma, det är ju faktiskt påskafton imorgon! Ska ni göra något särskilt imorgon? hur firar ni?


På söndag ska jag iväg på ett litet äventyr med familjen och några vänner till mina föräldrar, kan inte berätta eftersom det är en av mina föräldrars vänner som fyller år och det ska bli en surprise för honom :) så ni får veta sen :)
Det känns som att det är hög tid för mig att lägga mig nu och sova :) Puss på er och sov så gott.
Glader påsk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0