12.59 Monday


WEHEARTIT








Hey, people!
Helt vanlig måndag idag, dock måndagen som inleder den sista veckan på min semester. Känns helt okej faktiskt, jag älskar mitt jobb så jag har inget emot att börja jobba igen :D
Idag händer väl inte alltför mkt, ska käka lite "frulle" snart, om man nu kan kalla det frulle när klockan är ett. Haha.
Senare ska jag ner till affären och inhandla lite förnödenheter, eventuellt lägga mig en stund på terassen och bygga på den obefintliga solbrännan på min kropp ^^
För övrigt har jag väldigt lite planerat. Längtar till onsdag dock, då väntas spännande grejer - som jag skrev tidigare :) ååååååh. LÄNGTAR!
Nu ska jag pallra mig från datorn och göra något vettigt, souuuuuuuunds gooooood.
PUSS & KRAM SKUMBANAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0