Även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur

weheartit.com
Hej på er. Tänkte strax gå och lägga mig, klockan är ju trots allt nästan halv två!
Vet egentligen inte vad jag ska skriva, har ingen direkt fantasi just för tillfället så jag hoppas ni kan nöja er med detta så länge tills jag hittar inspiration igen, hehehehehe.
På onsdag (22/8) ska jag iväg på en liten grej som ska bli sjukt spännande eller ja, spännande kanske är fel ord men kan inte komma på något ord som bättre beskriver det hela. Jag har stora förhoppningar om att det ska bli bra det här, ni får veta mer sen - så fort jag själv vet mer, men tills dess väljer jag att hålla det för mig själv ;-)
Igår gick jag till en fest nykter, hahaha. Nu lät jag som värsta alkisen. Det var ute på landet så jag räddade röven på de andra som skulle dit eftersom jag körde ut, yeeeey för meeeeeej.
Det blev hur kul som helst i vilket fall, mkt spindlar där ute på landet dock :O usch.
Nu tänkte jag försöka sova, imorgon väntar städning, målning av lite hyllor och grejer och på kvällen efterlängtad söndags-mys-kväll med Josse :)

Puss & Kram skumbanan



Tredje gången gillt? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0