It don't make any difference to me, what the world thinks about us baby. Cause in my heart I will always believe that we were meant for eachother




weheartit.com



GODDAGENS. Idag har jag ett ganska fullspäckat schema, iaf senare idag. Än så länge har jag hunnit duscha, klä på mig, käka frulle, ja lite sånt smått & gott. Senare i eftermiddag blir det en tur till stan med Lojnski, en sväng till systemet för att handla lite cider till ikväll (MF) och såklart, en sväng till H&M, kanske behöver ny outfit till ikväll också!? :P
När vi kommer hem från stan börjar förberedelserna inför kvällen, byta om, put my face on osv.. sen förfest hos Sojnski och därefter tar vi tåget till Malmö, möter upp Li och ser sedan vart kvällen tar oss :-) Jag ska iaf köpa en keps! Känner att det är något som behövs i min garderob.
Nu ska jag klä på mig, köpa tidningen till morfar och hjälpa honom med en grej med bilen :)
C YA! laaaaaaaaaaaaavvss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0