Måndag igen

HEJ. Befinner mig för tillfället i Norrköping hos Alex, åker hem igen imorgon på obestämd tid. Tänker icke gå in på några detaljer angående det ärendet.



Här sken solen för en stund sen men nu blev det mulet :/ gör inte så mycket för jag är i full gång och tvättar :) Vi har huuuuur mycket tvätt som helst så det har tagit en bra stund och lär ta en bra stund till.



Maui ligger och sover i sin korg, skönt att hon är lite lugn för en gångs skull, för bara någon timme sen kutade hon runt som en galning i hela lägenheten, sprang nästan in i mitt ben och ja, herre min gud, ibland får hon sådana ryck ^^.



Sååå, ni som läser, har ni sportlov nu eller? Inte jag! Börjar jobba igen på onsdag, men har ju fått vara ledig nu en vecka, ganska skönt att ha ledigt en vecka lite då och då. Då pallar man med livet och allt däri på ett bättre sätt :)


Nu blir det lite mer städning och packning av väskan, jag åker som sagt till Skåneland imorgon så lika bra att förbereda redan kvällen/dagen innan :) sen blir det eventuellt en liten runda på stan, känner att jag behöver komma ut lite men vi får se om jag hinner och orkar.


Mitt dietande går förresten framåt :) har gått ner några kilon redan efter en vecka och nu idag är det ju exakt två veckor sen jag började, så det blir invägning igen på onsdag när jag är tillbaka i Skåne :) Hoppas på några kilon till men vi får se!


That's it, skriver mer sen. Puss & Kram

Just nu överväger jag om dessa platåskor från H&M är hiss eller diss... vad säger ni? Jag tror det blir hiss och jag tror det kan bli ett köp, kanske. Ska tänka lite till. Men ändå skönt med ett par skor som man kan ha både till fest och vardags och som är lätta att gå i pga platån :) VAD SÄGS?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0