Tidsinställt

När ni läser detta är jag på jobbet och bakar, kom gärna in och köp några bullar eller bröd eller varför inte en liden kauga? :) ICA kvantum i Ystad om ni vill se en kändizzzzzzzbloggare. HA HA HA. skojar. Nu skäms jag.
Detta är alltså ett tidsinställt inlägg :) Ha en bra onsdag, själv ska jag jobba HELA denna långa dag MEN vet ni vad? Imorgon är jag ledig :) Skönt.
Bilden ovan är även min bild på fejjan :) så om ni mot förmodan skulle hitta mig där och med ännu mindre chans kände för att bli vän med mig så är det alltså denna bild jag använder där :) Annars är det inte jag. Logiskt va?
Nu märker jag att jag börjar go bananaaaazzzzz. Kanske för att jag är ZzzzzZzzzleepy.
Enjoy a coke, good day :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0