Baby, you don't know what it's like..




HEJ.
Friday today, yesssssiir. Dagen har bestått av jobb mellan 13 och 18 på ICA, sen snabbt hem för att slänga på mig vanliga kläder och sen hopp in i bilen med tvillingar & iväg till Sjöbomarknad :)
Kom precis hem från marknaden.. blev inte mycket fyndat idag.. jag är så jäkla snål när det gäller sånt! Haha. Köpte mig en fin ring iaf, med en röd sten. Rött för kärlek tänkte jag :) Tittade på en likadan fast med grön sten men som man brukar säga "kärleken övervinner allt" så röd sten fick det bli, hehehe. Kan fixa en bild på den till er sen!
När vi körde hem från Sjöbo såg vi den mest fantastiska regnbåge jag någonsin sett! Alla regnbågar jag sett har liksom börjat vid marken o slutat vid himlen, denna sträckte sig från marken på ena sidan och sen gick den över HELA himlen och slutade vid marken på andra sidan, alltså precis så en regnbåge ser ut i sagoböckerna typ. Förstår ni hur jag menar?

Det kanske inte är så ovanligt med "hela" regnbågar men jag tyckte i alla fall det var hemskt fascinerande! Haha.
Nu ska jag tvätta av sminket och ta det absolut jättemycket chill makrill. Börjar jobba sju imorgonbitti, sen går jag av mitt pass kvart över tre, sen halv fem ska jag möta mina kollegor från TGR för en mysig grillkväll :) Kvällen kommer avslutas hos Josse :) Sen söndagen är tanken att jag skall träffa Lojnski :) <3
Nej ni, nu ska jag ta det så lugnt jag bara kan så jag är utvilad för morgondagen, puss & hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0