Segis-tisdag




HEJ.
Har jobbat mellan sju och tre idag så nu är jag trött! Jag hatar att gå upp så tidigt, haha. Men jag överlevde dagen.
Funderar på om jag ska ta och fixa någon mat nu, men jag är för lat för att resa mig och gå ut i köket, kolla i kylen/frysen och sedan laga något. ORKAR.INTE... men får väl göra det i alla fall.
Resten av dagen idag ska jag inte göra något särskilt, inte vad jag bestämt ännu så länge i alla fall, vi får se vad som händer & sker :D
Igår var jag på kiviks marknad med mina grannar :) skoj! Skulle köpa en superfin döskalle-sjal men när jag kom tillbaka till stället där de hade sjalarna så hade de redan packat ihop :/ så jag får kolla på fredag då vi ska till sjöbomarknad :) Ska köpa mig en fin keps också då :D
Nu har jag inte så mycket mer att tillägga så jag säger tack och adjö för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0