Sista semesterdagen

Hejsanhejsan! Nu är det ett tag sen jag skrev.. igen. Haha. Sorry :$
Jag mår väl helt okej antar jag, det är lustigt hur man ena dagen har läget under kontroll och nästa dag kommer en person och vänder upp och ner på hela ens värld igen.. vet inte hur jag ska tolka allt men jag är positivt inställd och har mitt hopp så saker och ting ska nog falla på plats ganska snart.
Jag är en hopplös människa vad gäller hopp, haha. Oavsett hur mörkt det ser ut på horisonten så har jag alltid hopp. En ganska bra egenskap tror jag, för det mesta. Ibland blir man hemskt besviken när saker och ting inte blir som jag hoppats men samtidigt så vet jag att många människor ser det som en väldigt bra del av mig - mitt hopp får även dem att hoppas och tro på att det finns ljus i tunneln.
Idag är i alla fall min sista semesterdag (har haft en veckas ledigt nu) och vad har jag gjort egentligen? Hmm.. var på IKEA igår, sen var jag nere en sväng vid stranden igårkväll helt ensam, väldigt skönt att bara sitta och höra på vågorna och framförallt kunna tänka lite för sig själv.
För övrigt har veckan varit ganska lugn förutom det jag skrev längre upp.. men det tänker jag inte ta upp här :) känns lite för personligt!
Imorgon börjar då jobbet igen, ska bli kul att komma igång igen, man blir så slö av att vara ledig.
Vägde mig igår och sen jag började med dieten i februari fram tills nu har jag gått ner 15,6 kilo :) sjukt nöjd! Men jag har några kilon kvar tills jag är helt nöjd! :)
Det var nog det. Ikväll ska jag umgås med min kära Lojnski :) vi ska ta oss en tur till stranden :) perfekt ställe att sitta och fundera och diskutera livets alla frågor.
Puss & Kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0