18.34 vanlig tisdag

Heeeej på er. Idag har varit ännu en kreativ dag, igårkväll målade jag ju en tavla och idag målade jag en till, man ska passa på så länge man känner för det.. varje konstnär vet att man inte kan göra något bra jobb om man inte har den rätta känslan.
Kommer komma bilder på alla mina tavlor och verk så småningom :)
Ikväll ska jag umgås med Connie, blir väl om en stund, typ vid åtta eller nåt. Om 25 min ska jag se big brother 24/7 :)
Såg ni gårdagens avsnitt när Marcelo satt och sjöng "everybody hurts" i sin ensamhet i badrummet, haha. Så sött det var. Jag var ju nere hos mina grannar och såg bb igår, Lina tyckte också det var lite gulligt men tyckte att "Ja, han är ju ganska gullig när han sjunger men stackars killen är ju tondöv" HAHAHA. Som jag skrattade när hon sa det :P Alla som känner Lina kan nog tänka sig hur kul det var :P vår kära Lina och hennes galna citat ^^ <3.
Nu ska jag göra mig i ordning :) Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0