ÄNTLIGEN!

Hela denna dagen har jag patetiskt nog längtat efter att få se big brother och nu äntligen är det igång :D wiiiie. Haha. Nej men det har varit en typisk sege-dag idag så jag har inte gjort många knop om vi säger så!
Nu ikväll har jag tagit mig en liten LCHF-treat :) i form utav hallon och grädde.. ganska gott faktiskt. Har även målat på ett av mina verk ikväll, den är dock inte klar ännu. Tänkte lägga upp bilder här så småningom så ni får se mina tavlor och bilder :) kanske kan vara av intresse för någon ^^.
Marcelo :) min favvis, han är en riktig dröm, både personlighetsmässigt och utseendemässigt (A)







Imorgon ska jag jobba, 7-15 :O tidigt. Men, får sova när jag kommer hem eller nåt ^^ Nu är pausen snart slut så nu säger jag heeeejdåååå! Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0