BUCKETLIST

På min lista över saker jag ska göra/lära mig innan jag dör har det idag tillkommit en ny grej.
Jag har tidigare skrivit om att jag ska försöka mig på att läsa HELA bibeln. Det har väl gått sådär.. har kommit några sidor men inte mer än så tyvärr, jag jobbar på det.
MEN den nya punkten på min lista är att lära mig åka longboard. Jag har funderat på det länge men jag är alltid så rädd att jag ska ramla och slå mig, för som ni vet är jag väldigt klantig. Men vafan, man kan inte gå omkring och vara rädd, ramlar jag så ramlar jag. Bryter man benet så får man väl gipsa det, inte mer med det. Klart, det gör ju satans ont men jag är ung och frisk, det läker ihop snabbt. Ganska..
Så nu tänkte jag ta med mig Connie till nån skolgård med plan mark och först och främst lära mig att stå på den. Kan ju vara en fördel och sen får man anta större utmaningar som att åka i en liten backe och komma upp i högre fart än 5 km/h. Haha.
Tänkte höra med nån som kan åka om där är någon som kanske vill lära mig :D yeeeey. Så nu kollar jag runt efter en billig longboard, skulle fan köpt en på teknikmagasinet när de sålde såna, syrran köpte ju sin där. Kostade under femhundringen. Såg på typ stadium att de har men inte under tusen spänn och det tänker jag fan icke ge. Haha.
Såg nu faktiskt att teknikmagasinet har samma longboard som syrran har, i butik nu igen :) gytt.
så ser den ut :) säkert bra för en rookie som jag :) 499,90 kostar den på tm :)
Någon i Ystad-området som också tänkt lära sig åka som vill göra det med mig? Eller nån som redan kan som kan lära mig? :D Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0