BURNED

JAHAPP. Det där snackset jag skulle göra blev ju totalt messed up, katastrof äckliga... eftersom jag lämnade de i ugnen lite för länge, haha. Ikväll ska jag prova att göra nya och ta ut dem ur ugnen innan det nästintill brinner i dem. Haha.
Sen sist jag skrev har jag tagit mig en lång och välbehövd tupplur, nu är jag duschad och klädd. Fick precis veta att jag ska jobba på söndag, har kollat schemat typ hundra gånger och har fan inte sett mitt namn där förut, nu vipps står det med..
Men men, det är sjukt bra betalt så det gör inte så mycket :) tänk er 100% ob :D låter rätt soft va? Vi inom dagligvaruhandeln har dessutom bland de bästa lönerna om man kollar på vad de tjänar inom restaurangbranschen eller i detaljvaruhandeln dvs klädbutiker etc.
Gött moooos.
Nu ska jag käka lite bönor :) ikväll blir det grillat, oklart vad vi ska grilla, men grillat iaf. Vädret är ju helt fab och vet ni vad jag såg imorse när jag gick ut för att hämta posten? EN FJÄRIL PÅ VÅR UPPFART :) En sån fin orange/svart sak :) vårtecken!
typ en sån här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0