En mindre otippad grej...


Riktigt blond på denna bilden, trivs dock bättre med min hårfärg som den är nu :) en blandning av allt typ ^^. Bilden togs väl för typ ett år sen och är en av de få bilder jag ler på :P






Har snackat ganska mycket om hur otippad jag kan vara
.. precis hände en grej som var allt annat än otippad för att vara mig, dvs väldigt vanlig. Jag är en klant. Jag klantar mig dagligen, det är mest jag själv som blir lidande och så även i detta fall: står och plattar håret och vad händer? Jag bränner pannan! AAAAAJ. Kan säga att jag plattat håret sen platttången uppfanns i princip, haha. Nej men iaf sen jag var 10-11-12 år ungefär, det betyder att jag plattat håret i typ 11-12 år (shiiiit vad gammal jag börjar bli btw), med andra ord borde jag kunna det nu och jag kan ju dessutom säga att jag ALDRIG bränt mig i ansiktet med varken platttång eller någon annan tång under alla dessa år. Nu var det då alltså dags. Klantarsle. Men nån gång ska ju vara den första som man brukar säga!

Jag har dock lyckats bränna mig på andra ställen med plattången, vet inte om jag vågar berätta detta egentligen, haha. Pinsamt att erkänna men jag har bränt undersidan av foten med en platttång.
Detta var nog typ 3-4 år sen och jag hade satt igång platttången och lagt den på golvet bredvid sängen. Satt på sängen och skulle resa mig för att gå in på toan och sminka mig, hade såklart helt glömt bort att jag skulle platta håret och att tången låg igång.
Sätter ner fötterna på golvet och känner först ingenting, sen DAMN, jädrar vad det brändes och min reaktionsförmåga är inte heller alltid den bästa så innan min hjärna skickat ut impulser till kroppen att jag brände foten så var ju skadan redan skedd flera gånger om.
Till en början trodde jag inte det skulle bli så farligt för det kändes inte så mycket direkt när jag flyttat foten från platttången.. Men det hela slutade med att jag inte kunde gå ordentligt på typ 2 veckor. Usch vad ont det gjorde och så fick jag halta fram. Skoj va?
Jahajahajaha.. nu är klockan ca halv tio och klockan 2200 börjar bb, ska ner till mina fina grannar och se det :) Mysfredag :) Sedan väntar jobb imorgonbitti, 7.00, GÄSP. Går av mitt pass 15.15, därefter ska jag hem, ta mig en tupplur, träna lite kanske.. sen duschen, byta om och sen ner till morfar som fyller år :) synda med lite smörgåstårta och därefter ska jag träffa Connie :) Jahapp.. så ser min lördag ut, kanske blir en miniutgång eller nånting eller bara dans här hemma hos mig eller hos Connie, man vet ju aldrig med oss :D det som är det allra bästa med oss.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0