God morgon, god morgon





Hey.
Nu är jag vaken. Ha ha ha. Skulle ju gå upp tio men se hur bra det gick.. klockan ringde och jag tänkte "oj vad pigg jag är, snoozar bara en gång" och den gången kom att bli flera gånger till. Så nu är jag i alla fall vaken och uppstigen!
Såg nu i spegeln att mitt öga blivit rött, det kliade som tusan igårkväll och jag tänkte tanken att bara det inte är ögoninflammation.. det hade jag ju för inte så länge sen :(
Så skulle jag torka av runtom ögat för det var lite äckligt... ni vet sådär som det blir när man har en inflammation... och glömmer bort att jag redan tryckt upp tvål i ena handen utan att skölja bort det, så jag börjar pilla runtom ögat och råkar sätta fingret mitt i prick i ögat - BULLSEYE :D (heter det väl i dart!?)och saaaaaatan vad det sved, jag förstår varför man bölade som liten när man fick shampo i ögat. Var nära att gråta en skvätt nu med :O
Vilket underbart måndagsväder förresten, helt awesome :D nu ska jag göra mig i ordning för denna dagen, äta frukost och sånt viktigt. Kanske ta en tur i det fina vädret ELLER på löpbandet :)
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0