Goder afton




Goder afton, goder afton, båd herre och fru :) Bion var helt okej, kanske inte hade rekommenderat att se den på bio, så bra var den inte men den är ändå helt klart sevärd :) Lättsam och rolig! David Batra är ju bara bäst. Haha.

Vad har mer hänt sen jag skrev sist då? Jo, efter bion åkte vi hem och bestämde oss för att se big brother nere hos Sara & Lina :) - de bor ju precis nedanför mig :) bion var ju dock slut vid åtta, så det blev lite familjen annorlunda och Maria Vern innan bb började :)




Nu har jag precis målat en tavla :) blev ganska nöjd med den, bild kommer eventuellt upp imorgon eller så :) om min dator inte klyddar med överföringen mellan mobil och dator igen :(




Imorgon är jag ledig, precis som idag :) har inget särskilt bestämt sådär, sova lite, kanske låna syrrans longboard och provåka - köper en egen på typ fredag eller nåt :D är så sugen på att börja nu, det var Lina också, så vi ska eventuellt göra det tillsammans :D hiiihi.




Jag ska träffa Connie imorgon :) Nu har vi inte setts på två dagar så nu är det fan dags, haha. Senare i veckan ska jag träffa Catti och även Josse :) längesen jag såg Josse nu :(



På lördag blir det förmodligen lite grillning med ett gäng vänner och söndag ska vi äta våfflor här hemma, eller ja, förmodligen inte jag men jag får väl sitta med och umgås i alla fall.



Jag lovade ju förresten innan att berätta om min invägning idag, ooooooooooch... JAG HAR GÅTT NER YTTERLIGARE 1,1 KG! Blev så himla glad när jag såg det.




Nu ska jag försöka sova :) ha en god natt allesammans så ses vi imorgon :) Pusss & Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0