Goder natter





Hajsi.
Kvällen har jag spenderat med Connie :) sett bb, druckit energidryck (såklart sugarfree :D) och pratat, pratat och pratat om allt möjligt. Vi tog oss även en lång promenad så vi båda kände oss helt möra i benen ^^. Gytt.
Nu precis klickade jag hem en longboard så jag kan komma till skott och lära mig att åka :) hoppas på att jag får den i denna veckan, tänkte först köra in till Malmö på fredag och köpa den men teknikmagsinet har ju webshop och frakten kostade 78 kr, men vafan.. med tanke på att bensinen kostar över 16 spänn/liter sist jag kollade i alla fall så känns det som att det blev billigare att köpa på nätet :)
Woooo, jag är peppad och lite rädd, haha. Men det ska nog gå bra. Jag ska ge mig fan på att lära mig att åka. Jag var ju grym som få en gång i tiden på att åka roller (inlines dvs)..
Men nu ska jag klicka i en korv med ögonkräm för inflammationen i mitt öga och sen sluta ögonen och sova, långt förbi läggdags ju, vetni ;D
Imorgon ska jag skjutsa morfar och sedan jobba :) på kvällen blir det en sväng ner till Josse :) och på torsdag ska jag först träffa Catti, sen jobba och sen troligtvis umgås med Ponnie på kvällen :) vi ska även umgås på fredag :)
Nej ni, godnatt och sov så gott. Ses imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0