Guten morgen



Här har ni mig!
Vaknade precis, gick och lade mig vid typ tre så jag behövde verkligen sova länge. Dock ska jag jobba om en och en halv timme. Måste.Vakna.till.liv.nu..

Igårkväll var jag ju först och firade morfar som jag skrev igår, sen var C här :) yeeeey. Vi satt och pratade och tog en lång kvällspromenad :) sen smsade syrran som var på någon fest i Gärsnäs (långt ute på landet här i skåne) och ville att vi skulle hämta henne..
Efter många om och men kom vi i alla fall iväg och fy tusan, usch usch usch. Det värsta jag vet är när det är mörkt och dimmigt och man vet att det kan springa ut vildsvin och annat äckligt på vägen. Var beredd på bromsen heeela tiden och körde nog i 70 på 90 väg :P Vi kom fram till vår destination, hämtade upp syrran och körde tillbaka mot ystad, fortfarande på helspänn.
Vi kom till öja - precis vid ystad och då kunde man äntligen pusta ut och konstatera att man inte dött denna kväll heller.. eller kört på något djur för den delen heller :) Jäkla tur.
Kvällen avslutades med lite mer girltalk hos mig med C :) vi har alltid en jääääkla massa att prata om så dygnets timmar räcker knappast till :P Jag skjutsade i alla fall henne hem och sen åkte jag dirr hem och lade mig.
Nu ska jag käka lite "Frukost" tjugo i ett på dagen men anyway, och göra mig i ordning för jobb. Sen blir det att jobba resten av denna söndag mellan två och kvart över nio :) vet ni hur mkt jag kommer tjäna på de timmarna? ;) A LOT! Pussss & Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0