Hello olleH



God morgon!
Syrran kom in strax innan åtta och väckte mig för att fråga om skjuts till skolan, motvilligt sa jag ja och gick upp... har precis gjort nya "ostchips", ni vet det jag misslyckades med häromdagen, tog ut plåten mycket tidigare nu så hoppas på att de blev bra och goda denna gång.
Ska nog ta och sova en liten stund till nu så jag är pigg och glad när jag vaknar igen.. Glad är jag dock för det mesta så det är det inga problem med :D
Kom att tänka på en grej igår... ska ni på några studenter i år? Jag ska på två, min kusin som tar i Malmö och såklart min LILLASYSTER :D tänk att hon är så stor :) Men vad ska man ha på sig? Alltså som gäst, inte som student då.
Tröjan/klänningen på bilden ovan har jag en vision om.. att ha den på en av studentfesterna med ett par brunbrända ben och ett par fina ballerinas eller pumps och självklart med några fina smycken- stela armband i någon fin färg, gärna med gulddetaljer. Vad tycker ni om det?
Tycker absolut inte det är något fel att ta en helt vanlig tröja och göra den till något fint och festligt. Detta kan funka, så länge det inte är 30 grader varmt ute, haha.
Nu ska jag sleepa lite till, Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0