let the sunshine in





Hejhopp.
Solen skiner som aldrig förr.. fast det gjorde den igår :) skönt att vi börjar komma ifrån det mörka och trista vintervädret och solen & värmen ÄNTLIGEN kan göra entré :)
Idag är det då alltså måndag för er som inte visste, hö hö hö, jag har varit ledig idag, sovit länge, målat, ja. Bara gjort sådant som jag känt för att göra.
Häromdagen fick jag ju min longboard och jag & Connie var ute på en testrunda, det gick relativt bra, vi åkte på åhléns parkeringsplats, det är liksom en parkering uppe på ett tak så det är ganska insynsskyddat vilket är skönt så man slipper göra bort sig inför allmänheten ^^.
Ingen av oss skadade sig och vi fick lite kläm på det, vi skiftades om att åka och vara personen som sprang bredvid, det kändes tryggare att ha någon att hålla i när man stod på den där rullande brädan, haha. Vi lärde oss att styra & svänga någerlunda bra och vi provade även att åka sittandes på brädan vilket var skitkul det med.
Får jag bara öva lite till så ska jag nog snart klara det :) men rädslan för att slå ihjäl mig har jag alltid i bakhuvudet och det blir en liten spärr men jag ska försöka övervinna den rädslan. Haha. Så läser ni  i tidningen imorgon: "Ung tjej slog ihjäl sig när hon åkte longboard" hahaha. Det hade väl bara varit jäkligt typiskt. Men nej, inga sådana tankar nu, vi åker ju faktiskt inte fort alls och risken att slå ihjäl sig är ganska obefintlig.
Ska skjutsa mig pappa till hans träning snart och sen ska jag umgås med Connie :)
Det var väl allt för mig, för stunden i alla fall. Longboard- lägesrapport kommer kanske senare, haha.
xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0