light-weight

Idag vägde jag mig och hade gått ner ytterligare ett helt kilo på denna veckan som gått :) yeey. Det går neråt. Jag har hållit på med LCHF i ca 5 veckor nu och gått ner totalt 6 kilo, dvs mer än ett kilo i veckan :) I like how it feels.
Börjar märka det lite på mina kläder och så också, vissa plagg sitter lösare, mina jobbebyxor t.ex. och framförallt känner man sig snyggare, sundare och smalare :) och det i sin tur gör ju såklart mig ännu mer peppad att fortsätta.
Kan starkt rekommendera LCHF till den som vill gå ner i vikt och må bättre :) suveränt!
När jag får min nästa lön ska jag förresten eventuellt fixa ett 4 månaders gymkort på actic :) har en kompis som går där så vi tänkte gå tillsammans isf :) skoj och ännu mer motivation!
"I'd rather work for the body I want than hate the body I have"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0