Lördag




Hej på er.
Jobbade till kvart i åtta igårkväll och sen kom det lite folk hit :) vi skulle egentligen grilla men så fick vi inte igång grillen och det hela slutade med att vi stekte på spisen istället, haha. Inte riktigt samma grej som grillat men det funkade :P
Det blev inte så mycket fest direkt, mer lugn hemmakväll med big brother och snack :) aldrig fel. Kom ihåg ungdomar att man måste inte festa varje helg 8-)

Fick förresten min longboard från teknikmagasinet igår, efter många om och men... mitt paket hade hamnat bland LBB-paketen (Lantbrevbäraren) :S och det är ju brevbäraren som kör ut på landsbygden och levererar paket till folk som bor långt ut och kanske inte har något post-utlämningsställe i närheten.. men hallå, mitt jobb (och även utlämningsställe) ligger på fem minuters gångavstånd, haha.
Jahaja. Anyway så provade jag att åka igår i vår carport (eftersom det är extra plan mark därinne och inte några stenar som kan hamna i vägen. Det gick väl relativt bra antar jag eftersom jag fortfarande lever, jag klarade av att stå på den och åka framåt långsamt, långsamt, långsamt,  haha. Men det krävs mycket övning för att jag ska bli bra och lära mig ordentligt. Jag har hela tiden i bakhuvudet att det kommer göra så satans ont om jag ramlar, men de tankarna måste jag komma över för annars kommer det aldrig gå!
Man lever bara en gång så nu jäklar ska jag lära mig!
Ikväll känner jag för att typ dra ut och göra Malmö osäkert, hahaha. Kom på mig själv med hur det lät nu när jag skrivit det, jag menar - Malmö är redan ganska osäkert med tanke på alla dess gängrelaterade bråk och dödsskjutningar och så. Jag vet en hel del folk som i princip vägrar åka till Malmö på grund av allt detta och jag kan förstå dem till fullo men själv känner jag mig faktiskt inte mindre trygg i Malmö än vad jag gör i Ystad, konstigt nog. Sådana saker kan ju faktiskt hända var som helst, visst har det varit mycket sånt skit i Malmö de senaste åren så sannolikheten att det sker där är väl visserligen större men ändå.
Äsch, jag lägger ner min tid på att njuta av mitt liv och ha kul. Så ångrar man ingenting sen när man ligger där på dödsbädden. Man behöver ju dock inte utsätta sig själv för onödig fara, kan tilläggas.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0