nighty night, sweetcheeks

GÄSP! Nu är jag trött, kände att jag nästan satt och somnade framför tvn så nu är tänderna borstade, sminket borttvättat och jag är redo för lite välbehövlig sömn, alarmet har jag ställt in på 10.00 imorgon, lagom... strax över tio timmars sömn om jag nu somnar inom kort vill säga. Det är inte helt fel det.
Godnatt kära läsare :) ha en trevlig natt. Imorgon är det invägning igen :) som vanligt i början på varje vecka. Hoppas nu inte jag gått upp något :O blir alltid så nojig varje gång jag ska väga mig att jag gått upp i vikt istället för ner. Man vet ju aldrig. Håll tummarna för mig, annars är det ju faktiskt inte hela världen - då får jag helt enkelt äta ännu bättre och träna ännu hårdare så ska det problemet nog vara ur världen på nolltid.
Puss & Kram, ses imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0