Söndag 11/3


Jag & Connie igårkväll :)





Hej på er..
återigen har det gått en tid sen jag skrev sist. Jag skäms! Förlåt!
Denna vecka har bjudit på mycket umgänge med min ständiga följeslagare, Connie :) Det har mest varit chill, inte så många måsten och sådär :) Förutom då big brother såklart. Det är ett STORT MÅSTE, varje kväll.
Ser ni på big brother? Någon favorit? Min favorit är helt klart Marcelo, I LOVE HIM <3
Igår blev det spontan utgång för mig och Connie :) tanken var att vi skulle fixa middag men middagsgästerna stood us up så vi fixade käk åt oss själva och sen tog vi oss några drinkar, dansade lite till gamla godingar: Back street boys, aqua, carola, brittan m.m., haha. Sjukt kul... man ska aldrig underminera hur kul två tjejer kan ha med endast lite musik och en drink eller två. Sjuuuuukt.
Sen ringde telefonen, en gammal vän ville träffa oss på en krog nere i stan så vi stack dit.. vid typ tolv. Gick hela vägen ner från mig - tar ca 20-30 min. Väl framme blev vi insläppta, slapp betala inträde och blev bjudna på allt vi drack :D Strax innan haket stängde kom en äldre man (40-50 år) fram och frågade om jag ville dansa, jag avböjde snällt och till slut gick han sin väg med svansen mellan benen, stackarn.. såg honom dock en stund senare på dansgolvet med en kvinna i hans egen ålder :)
Därefter gick vi till Max, där några ville käka, själv tog jag mig en cola zero :) Träffade en gammal vän på max och det slutade med att vi stod utanför max och pratade om allt mellan himmel och jord i säkert 1½ timme, om inte ännu längre. Tiden bara sprang iväg!
Klockan var närmare halv fyra när vi drog oss hemåt, my girl & I :)
Sista gången jag kollade på klockan innan jag somnade så var klockan efter fem. Sjukt och mycket kärlek till spontana utekvällar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0