The baseball-jacket

Någon mer än jag som bara ÄLSKAR basebolljackor? Så hett, både på tjejer och killar :) finns ett stort utbud just nu både på dam och herravdelningarna. Jag har en vit med rosa ärmar som jag faktiskt köpte på ullared förra året. Men för någon vecka sedan beställde jag en till från H&M Herr, ett hett tips till den som vill ha en lite mer oversizad jacka är att leta på olika herravdelningar :) då blir den sådär mysigt pojkväns-aktig :)
Vet att de har en hel del basebolljackor på new yorker också :) hittade en där för ett tag sen i orange och grönt men fanns icke i min storlek :(
Vad tycker ni om basebolljackan?
Alla bilder kommer från weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0