thursday





Hej hopp.
Idag är det torsdag, en ganska trist och grå dag här nere i Skåneland :) Vet inte hur det ser ut i övriga Sverige, men här är det så iaf :(
Idag steg jag upp vid tolv, duschade, käkade lite frulle och satte på mig kläderna :) sen vid ett hämtade jag mormor och så körde vi och handlade :)
Därefter lämnade jag av varorna och körde iväg igen vid tio över två, skjutsade min kompis Alex till stationen eftersom han skulle iväg och åka skidor och hade övermycket packning :) så snäll jag är!
Nu sitter jag mest och chillar, hyllan jag fick igår är nu fylld med grejer och än så länge är jag mycket nöjd :) ska strax klippa och klistra lite i mina modeböcker :) har en hel trave med gamla tidningar att klippa i!
Ikväll ska jag umgås med Connie :) as usual och självklart blir det till att se BB kl. 22.00. Gör det ni med! ;D

Bilden är sen förra sommarn men min dator klyddar och vill inte alls att jag ska föra över bilder från mobilen... så ni får ha en gammal så länge :(
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0