tjololo

MORS! Idag har jag jobbat, jobbat och jobbat. Tanken var att jag skulle gå upp tidigt idag och springa på löpbandet meeeeen... det sket sig. Eller snarare: jag sket i det och sov 2,5 timme längre än tänkt, gick upp vid halv ett (!) och sen då snabbt käka och göra mig i ordning för jobb kl 14 - 21.15.
Det är väl i stort sett vad som hänt idag.. har inte hänt så mycket mer än så. Men det är väl inte helt fy skam det heller.
Imorgon är jag ledig :D yeeeey. Ska åka till IKEA så fort syrran slutar skolan eftersom hon ska ha nya byråer :) och jag ska äääääntligen få min hylla. Jag ska ärva den av min lillasyster 8-) skulle egentligen köpt en exakt likadan som hennes för några veckor sen men så sa hon att jag kunde få hennes eftersom hon inte ville ha den mer :D perfa eller vad!? Den är i perfekt skick, hon har ju inte haft den i mer än typ ett år så :D
Ni kan troligtvis räkna ut hur jag kommer spendera morgondagen, yeees, that's right.. fixa i min hylla :D börjar bli trött på att ha en trave bananlådor på golvet med mina grejer i som stod i den gamla hyllan :D Ska nog ha Connie till hjälp också :) yeey.
hyllan :D expedit heter den och kommer från IKEA






TAKE CARE ALLA FANS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0