workout pågår

Nu gör jag en sån otippad grej igen... klockan 00.39 på natten fäller jag ut min blå yogamatta på golvet och kör en workout med situps, hantlar och andra skoj övningar :D
Men ni blir väl knappast förvånade över mitt beteende numera? Haha.
Vet ni vad förresten? Har lagt bud på en OBH Nordica Artist wave maker på tradera :) OCH JAG HAR LAGT DET LEDANDE BUDET. Om ca 20 timmar avslutas auktionen så jag hoppas hoppas hoppas att jag vinner :) den tången är så sjukt bra, lånade den av Lina förr förra helgen :)
Och en sak till... jag har förälskat mig i en väska från tiamo, ni vet som säljs på scorett!? KOLLA BILDEN NEDAN :) den kostar typ  450 spänn, väääärt! Så finns du kvar i butik nästa lön, kära väska, då får du följa med mig hem och jag ska förvara alla mina fina och nödvändiga saker i dig :D

Nu fortsätter träningen en stund till och sen ska jag crasha sängen. Puss & kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0